środa, 11 września 2013

Kolory jesieni...

Wielkimi krokami nadchodzi czas, kiedy wszystko wokół zmieni swe kolory na brązowe, karmelowe, złociste odcienie. Idzie jesień... zbliża się coraz bardziej z każdym opadającym na ziemię liściem. Z niecierpliwością wyczekuję tego dnia. Trzy lata temu, pierwszy dzień jesieni, słońce mocno ogrzewające twarz, lekki ciepły podmuch wiatru, magiczne chwile, które odmieniły życie. Nastała jesień, piękna jesień...
W takich jesiennych kolorach będzie dzisiaj moja praca. Pomimo, że jestem tu tak krótko postanowiłam spróbować swoich sił w wyzwaniu Kreatywnego Kufra.








4 komentarze:

  1. Super! Bardzo fajny naszyjnik :)
    Ten kamień w centralnym punkcie wygląda właśnie jak takie opadające liście z drzew :)
    Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja biżuteria jest piękna! chyba powinnam to pod każdym postem napisać. Powodzenia w dalszym tworzeniu przez duuże T. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sutasz to dla mnie czarna magia.Mam wrażenie,że nie byłabym w stanie opanować tej techniki,chociaż kto wie.Ładne prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik! Mnie przypomina korę starego drzewa :)

    OdpowiedzUsuń