sobota, 7 września 2013

Od czegoś trzeba zacząć...

Początki zawsze są najtrudniejsze, ale przecież od czegoś trzeba zacząć a zaczynał tak każdy. Nieśmiało stawiam swoje pierwsze kroki w świecie blogosfery więc proszę o wyrozumiałość, mając nadzieję, że wśród tylu pięknych wytworów uzdolnionych ludzi prowadzących swoje blogi, znajdzie się tu jeszcze miejsce dla mnie i ktoś w mojej twórczości odnajdzie coś miłego dla oka. 
Jeśli zaglądasz do mnie, proszę pozostaw po sobie ślad, opinie, dobrą radę i adres, abym mogła również zobaczyć Twój kawałek świata w tej wirtualnej przestrzeni.


2 komentarze:

  1. Dziękuję za odwiedziny :)
    Trzymam kciuki za Twojego bloga :)
    Pamiętam, że przed swoim pierwszym postem miałam straszną tremę, bałam się reakcji na moją biżuterię. Ale trema szybko minęła a blogowanie stało się czystą przyjemnością :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog się zapowiada pięknie :) już podziwiam te sutaszowe dzieła :)

    OdpowiedzUsuń