sobota, 26 października 2013

W międzyczasie... - kolczyki i broszka

Pomimo, że tyle mnie tu nie było podglądam Was regularnie i śledzę waszą twórczość. Ostatnio stałam się trochę sutaszowym leniem i szycie naszyjnika na razie odłożyłam na bok. Podczas siedzenia nad jedną pracą, czasem potrzebuję trochę oddechu i stworzenia czegoś innego. I tak w międzyczasie powstały dzisiejsze kolczyki oraz broszka do kompletu, która miała przypominać pająka, ale nie wiem na ile moja wizja zgadza się z rzeczywistością. Raczej nie za bardzo, trudno, wyszło coś nieokreślonego. Niestety mój aparat coraz gorzej ze mną współpracuje i ciężko dobrze uchwycić wszystko na zdjęciach. Mam nadzieję, że jeszcze chwilę mi posłuży i nie zbuntuję się całkiem przeciwko mnie. Wam życzę udanego weekendu, a może twórczego? Korzystajcie z pięknej jesieni!






6 komentarzy:

  1. świetny komplet! pająk... hm... napewno jakiś zoomorficzny kształy to jest, ale czy pająk?
    serdeczne
    :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) heh taka była tylko wizja.. ale wyszło właśnie takie "coś" nie wiadomo co..pozdrawiam :)

      Usuń
  2. fantastyczne pajakow nie lubie wiec chyba dobrze ze nie przypomina

    OdpowiedzUsuń
  3. No skoro takie projekty powstają w miedzyczasie to z pewnością naszyjnik zwali mnie z nóg;-))Kolory cudne, chyba nawet takie na topie tej Jesieni;-))Są bardzo okazałe, ale nie ciężkie...ach uwielbiam te twoje zawijaski;-))
    ;-))ściskam ciepło;-) odpiszę na email..

    OdpowiedzUsuń