czwartek, 21 listopada 2013

I chociaż śniegu jeszcze nie ma...

I chociaż śniegu jeszcze nie ma, a do ubierania choinki pozostało jeszcze dobrych parę dni, przedstawiam Wam dzisiaj Pana Bałwana i Panią Choinkę. Ozdób świątecznych ciąg dalszy. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę, bo jeszcze mam ich parę do pokazania. Dziękuję za wszystkie pozostawione ostatnio komentarze. Cieszę się, że renifery zyskały Waszą sympatię, bo aż dziwnie czuję się pokazując Wam coś z całkiem innej beczki i szczerze mówiąc to miałam tego w ogóle nie robić. I jakoś nadal mam pewne opory. Tych, którzy jeszcze nie widzieli, a mają ochotę dołączyć zapraszam na candy po jednego z nich.





11 komentarzy:

  1. Ktoś tu się świątecznie rozpędził ;). Bałwanek jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest śliczne !!!! Urocze i jak ładnie wykonane ! Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne:)
    Zapraszam po odbiór wyróżnienia- 7 faktów z życia:)
    http://lubimyprezenty.blogspot.com/2013/11/az-dwa-wyroznienia-i-sowka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Ania, ale Ty się rozfilcowałaś;-))
    Bardzo pomysłowy bałwanek, i ot jaka śliczna choinka.wszystko dopracowane w każdym szczególe;-))) Zapachniało już świętami...
    Ciepłe pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozfilcowałam się i za sutaszem już zatęskniłam :) pozdrawiam

      Usuń
  5. A bałwanek wręcz świetny ;).

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń