niedziela, 24 listopada 2013

The versatile blogger award - czyli 7 faktów o mnie...





Dzisiaj kolejne wyróżnienie. Tym razem dostałam je od Bogo. Bardzo dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie. Moje zadanie teraz to napisać 7 faktów z mojego życia. No to zaczynamy....

1. Od małego byłam otaczana rękodziełem, szyciem i pasją tworzenia. Odkąd pamiętam u mnie w domu zawsze stukała maszyna do szycia i było wiele rzeczy, które można było wykorzystać do robienia ozdób. Moja mama zawsze potrafiła zrobić "coś z niczego". Tato za to kochał fotografię co zaszczepił też u mnie. 

2. Kocham fotografię. Pozwala zatrzymać piękne momenty w życiu. Często z przyjaciółkami organizowałyśmy sobie wypad w terenie na sesję zdjęciową. Niestety mój aparat już stracił swe magiczne moce po dobrych paru latach, a lustrzanki się nigdy nie dorobiłam. Kiedyś na pewno do tego wrócę. 

3. Skończyłam Szkołę Sztuk Pięknych robiąc dyplom z ukochanej fotografii. To były naprawdę pracowite ale wyjątkowe czasy w moim życiu i chętnie bym się do nich wróciła. Niestety na studia powędrowałam w całkiem innym kierunku. 

4. Moim marzeniem było/jest zamieszkanie na stałe we Francji. Chciałabym bardzo zwiedzić Paryż. Niestety do tej pory byłam tylko na jednym z dworców autobusowych z racji przejazdu i nie widziałam zupełnie nic oprócz ciemnego parkingu..a byłam tak blisko... 

5. Kocham zwierzęta i nie wyobrażam sobie życia bez psa. 

6. Ulubiona muzyka jest dla mnie ogromnym ukojeniem i nie raz potrafię słuchać jednej i tej samej piosenki przez cały dzień i kompletnie mi się nie nudzi... 

7. Uwielbiam motyle. Mam na ich punkcie ogromnego bzika. Od długiego czasu zbieram biżuterię z tym motywem i nie tylko biżuterię.

Teraz kolej na nominacje, tak jak i Bogi nominuję 3 osoby. Jeśli autorki będą miały oczywiście ochotę wyjawić 7 faktów z życia to zapraszam :
http://szklanymokiemmym.blogspot.com
http://miracolopiccolo.blogspot.com
http://martynkowo2.blogspot.com

Pozdrawiam Was ciepło i witam kolejnych obserwatorów bloga. 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci wyróżnienia i bardzo dziękuję za nominację :). A wiesz, że skończyłyśmy tą samą szkołę? No przynajmniej o tej samej nazwie. Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No to jesteśmy po tym samym "fachu" :). Nie ma za co :)

      Usuń
  2. Gratuluje Tobie bardzo i bardzo dziekuje milo Cie poznac i szczerze kilka punktow mamy wspolne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.. cieszę się, że mamy coś wspólnego :)

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnienia- Koleżanka Artystka jak najbardziej zasłużone...

    OdpowiedzUsuń