piątek, 6 grudnia 2013

HO HO HO - wyniki candy!


Witam Was dzisiaj w ten mikołajkowy dzień. Był u Was już Mikołaj z workiem prezentów? Spełnił Wasze marzenia? Mam nadzieję, że tak. Swoją drogą to miał ciężką noc przez te wiatry, grady i burze. Dzisiaj ja bawię się w pomocnicę Św. Mikołaja i spośród 30 osób, które zgłosiły się wylosuję jedną, do której trafi prawdziwy pomocnik Mikołąja - Rudolf. Z przyjemnością czytałam Wasze dziecięce marzenia dotyczące prezentów. Jest mi też bardzo miło powitać nowych obserwujących i mam jednak nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. Cieszę się również, że odkryłam Wasze blogi. Tych, których jeszcze nie odwiedziłam przepraszam, nadrobię to w najbliższym czasie. Najchętniej wszystkim Wam wysłałabym renifery, żeby sprawić Wam trochę radości w ten dzień. Oto lista osób uczestniczących w candy :

1. Caterina                               
2. MrÓ                                    
3. Magdalena Barszczowska    
4. Ręcznie stworzone               
5. Yagoshka art                        
6. M.argherita                          
7. Marta mama Nikusia           
8. Karolina Tomaszewska        
9. Aneta Ania                        
10. BlyskOlga                        
11.Marzena                              .
12. Magdalena Malysa            
13. Marta Myszkusia              
14. Koral Art                       
15. Wiktoria Kinga    
16. Aleksandra Sz   
17. Nata lia
18. Lena Kot
19. Kasiulka
20. Ambra- Art M.A.
21. Trojanda
22. BlueAnna
23. Szepty serca
24. Lexie`s Art
25. Marta i Alicja
26. Iwona M.
27. Gośka
28. raeszka
29. Daria Rzepczyńska
30. Ania S.

W losowaniu wyręczyłam się Random-em. Machina losująca w jego postaci wylosowała nr :


Pod numerem 2 znajduje się : MrÓ - "Nie będę tutaj jakimś zaskoczeniem, ale mój rocznik wychowany na sklepach Pewex pewnie pamięta jak cieżko było o zabawki z tych sklepów. Moim marzeniem, nigdy nie spełnionym ( ale może i dobrze) była lalka Barbie :) Dostałam lalkę, ale polską Lizę :) Szyłam jej kreacje ze skarpetek i takie tam i tak byłam szczęśliwa :) Wierzyłam też, że Mikołaj przychodzi do nas przez gniazdko w ścianie i płynie kablem z prądem :D Całą noc jak kot w dziurkę od myszy ja gapiłam się w gniazdko i czekałam na Mikołaja aż zasnęłam i on wtedy przychodził :) A Rudolfa bym chętnie przygarnęła :) "

Serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie danych do wysyłki na adres : orientalgirl888@gmail.com
Wszystkim bardzo dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie!

14 komentarzy:

  1. gratuluję i zazdroszczę jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! i dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaaaa o jaaaaaaa huuraaaaaa !!!! Ale się cieszę !!! Dziękuję, dziękuję, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. I jeszcze, dziś Mikołaj jakoś mnie łukiem ominął, ale chyba jednak do mnie przyszedł i to nie przez gniazdko a może jednak tak bo internetem :D ale przez Wi-Fi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja przegapiłam to candy...
    no nic, jak gapa, to gapa...
    gratulację dla MrÓ :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje, dzięki za miłą zabawę i zapraszam na Candy do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2013/11/candy-na-dzien-dobry.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę miłej podróży Rudolfowi

    OdpowiedzUsuń
  10. gtatulacje dla zwycięzcy a dla Ciebie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla MrÓ:)
    Mnie jakoś umknęło to candy :)

    OdpowiedzUsuń