niedziela, 15 grudnia 2013

Powrót do sutaszu...

Nareszcie wróciłam do sutaszu. Przerwa była bardzo długa. Chyba aż za długa, bo zdążyłam już zatęsknić za moimi sznurkami. Myślę, że jednak dobrze czasem zrobić sobie taką przerwę i z wielką ochotą powrócić do swojego ulubionego zajęcia, cieszyć się nim na nowo. Ozdoby świąteczne udało mi się skończyć na czas, więc mam z głowy prezenty świąteczne. Teraz zostało do uszycia jeszcze parę biżuteryjnych drobiazgów. Dzisiaj pokazuję Wam kolczyki, które powędrują właśnie jako prezent pod choinkę. Niestety za oknem ciemno i szaro, więc ciężko zrobić dobre zdjęcia. A jak tam Wasze przygotowania do Świąt? Pierniczki upieczone? Prezenty przygotowane? Pozytywny świąteczny nastrój jest?





24 komentarze:

  1. piękne są - i w formie i w kolorystyce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne! Uwielbiam fiolet, więc te kolczyki od razu skradły me serce. Cudne są. Ja już prezenty mam przygotowane. Teraz próbuję ogarnąć porządki i zakupy ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. pe\epieknie śliczne kolczyki ...
    powiem że już troszkę zazdroszczę Tej Która je dostanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Połączenie czerni i fioletu zawsze się sprawdza :) U mnie przygotowania na spokojnie i jeszcze trwają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubione połączenie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Bardzo eleganckie. Fiolet kocham w każdej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są! Kocham sutasz...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za ten "miód" dla mnie tutaj zostawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolczyki :) Ja też właśnie walczę ze światłem i aparatem- ciężka sprawa. Co do Świąt... nie mam prezentów, pierniczki mi nie wyszły (chyba zapomniałam czegoś dodać ;) ), a nastrój jeszcze nie za bardzo świąteczny. Ale mam jeszcze parę dni na przestawienie :) Póki co pracuję nad zamówieniami świątecznymi, bo czasu coraz mniej!

    OdpowiedzUsuń
  10. I bardzo dobrze, że wrociłaś do sznureczków...bo jak zwykle siedzę, gapię się i podziwiam;-))
    Ściskam ciepło i odezwij się jak będziesz już w domu;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne te kolczyki - kiepskiemu światłu nie udało się przyćmić ich blasku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne, rowniutkie, super :) Święta są fajne, ale to całe przygotowanie to już trochę mnuej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do sutaszu widzę też masz mega talent :) czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny wzór. Jedyny w swoim rodzaju. Śliczne. Życzę zdrowych i wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najserdeczniejsze życzenia:

    Cudownych Świąt Bożego Narodzenia,

    Rodzinnego ciepła i wielkiej radości,

    Pod żywą choinką zaś dużo prezentów,

    A w Waszych pięknych duszach wiele sentymentów.

    Świąt dających radość i odpoczynek,

    oraz nadzieję na Nowy Rok,

    żeby był jeszcze lepszy niż ten,

    co właśnie mija.

    Tobie i całej Twojej rodzinie życzy Basia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są, obdarowana na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem tu pierwszy raz i widzę, że warto pozaglądać ;-) bardzo fajne kolczyki, zwłaszcza te powyżej, jestem nimi oczarowana!
    Pozdrawiam!

    http://anzaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajrzałam do Ciebie po raz pierwszy i jeszcze będę zaglądać bo tworzysz urocze rzeczy. Szyte mikołajki i reniferki są przesłodkie ale sutasz jeszcze piękniejszy. Bardzo mi się podoba, choć ja sutaszowa nie jestem. Próbowałam kiedyś ale moje serce wybrało jednak koraliki. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fiolet to chyba nie bardzo mój kolor,ale jeśli chodzi o sam kształt i efekt końcowy,to jak najbardziej, akceptuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczne. Oglądam i oglądam Twój blog i oderwać się nie mogę. Podziwiam Twój talent.

    OdpowiedzUsuń