poniedziałek, 23 grudnia 2013

Świąteczne życzenia...

" Życzę Ci domu pachnącego
sianem, ciastkami i choinką,
białego opłatka, ciepłego pieca,
blasku świec odbijającego się w bombkach
i oczach rodziny, przyjaciół, znajomych, 
niespodziewanych gości...
To przecież takie ważne:
być z kimś na Święta! "




Najchętniej złożyłabym życzenia każdemu osobno, ale niestety czas mi na to nie pozwala dlatego składam je tutaj Wam wszystkim dołączając najlepsze życzenia na Nowy Rok. Dziękuję za te pozostawione już przez Was na blogu. Sama wrócę tutaj pewnie dopiero w nowym roku, także mała przerwa od blogowania. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę cudownych świąt!

8 komentarzy:

  1. Radosnych Świąt w gronie najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
  2. radosnych i magicznych świat Tobie zyczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, spokoju i radości.Już nie mogę doczekać się twojego powrotu z nowymi sutaszowymi cudeńkami.
    Wszystkiego dobrego;) a śnieg to już zobaczysz tylko u mnie...Ściskam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne życzenia! dzieki i nawzajem♥
    miłego odpoczynku:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)
    Dla Ciebie również wspaniałych, rodzinnych, uśmiechniętych, niespiesznych Świąt... :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tu po raz pierwszy i bardzo podobają mi się Twoje prace, dlatego zostanę tu na dłużej :) Zapraszam na mojego bloga. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń