poniedziałek, 27 stycznia 2014

Harita - wisior

Wróciłam - do szycia, do tworzenia i powiem Wam, że mam się lepiej. Dziękuję za wszystkie ostatnie słowa otuchy od Was. W ciągu ostatnich dni powstał sutaszowy wisior w soczystych zieleniach i brązach, który w całości ma około 11 cm. Pierwszy raz miałam do czynienia z "grubaskami", a nie typową czeską pegą i powiem Wam, że nie do końca jestem przekonana. Na pewno to też kwestia wprawy, a mnie tym razem zauroczyły piękne kolory sznurków i bardzo dobra jakość, a także chęć spróbowania jak się z nimi pracuje, bo już nie raz widziałam na innych blogach biżuterię z nich wykonaną. Do czeskiej pegi jednak na pewno wrócę. Na razie pozostaje mi zrobić kolczyki do kompletu, żeby wisior nie był taki samotny. Pozdrawiam Was ciepło, a Bogo dziękuję za wyróżnienie, które odbiorę jak tylko będę miała więcej czasu.






20 komentarzy:

  1. i tak ma być - zielono i z nadzieją :) cieszymy się, że wróciłaś - ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wisior i te oliwkowe zieloności - dawno nie widziałam takich kolorów w biżuterii, a precież tak fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisior jest niesamowity , przepiękna kolorystyka , pozdrawiam i zapraszam na moje Candy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisior jest cudny! Taki radosny aż miło. Faktycznie Twoje sznurki wyglądają porządnie. Też mam chiński sutasz, ale moje sznurki są cienkie i nie tak równe jak Twoje. Cieszę się, że wróciłaś. Już nigdzie nie znikaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, jest piękny, podziwiamy :)
    Ps. paczka już czeka zapakowana w przedsionku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny wisior i kolory świetnie do siebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny, kolory są wspaniale dobrane przez co oczu oderwać nie można!

    OdpowiedzUsuń
  8. i czekac najmilej bylo na takie cudo<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku, cudo!!! Podziwiam Cię za robienie takich pięknych i pracochłonnych piękności! :) Pozdrowionka i fajnie, że wróciłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny wisior- bardzo energetyczny i z "głębią"

    OdpowiedzUsuń
  11. O rety! Jest piękny! te kolory w ogóle wow!:)i jakie wykonanie:) Bardzo mi się podoba. Ciekawa jestem jakie kolczyki do tego wykombinujesz:) Fajnie że jesteś i tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kolory i zawijasy :) nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. oj do mistrzostwa to mi jeszcze daleko..ale dziękuję za miłe słowa! ściskam :)

      Usuń
  14. Ale przepiękny i te kolory tak idealnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam Kochane za wszystkie komentarze i pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  15. Piękny wisior :-) Cieszę się, że wróciłaś do tworzenia, mam nadzieję, że będzie Ci sprawiać dużo radości. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń