czwartek, 23 stycznia 2014

Powrót...

Witajcie po bardzo długiej przerwie. Na początku chciałam podziękować wszystkim tym, którzy odwiedzali mnie przez ten czas pomimo braku nowych wpisów. Bardzo mi miło, że jednak pomimo mojej nieobecności, ktoś tutaj zaglądał. Powiem Wam szczerze, że przez cały ten czas zbierałam siły i stawałam na nogi. Po świątecznych przygotowaniach czułam, że podcięto mi skrzydła i ciężko było się pozbierać. Powoli do Was wracam zaczynając kolejny etap, kolejny rok, który mam nadzieję, że przyniesie i mnie i Wam mnóstwo twórczych pomysłów i wiary w siebie i w to, co tworzymy... Pozdrawiam Was ciepło i do następnego razu!


9 komentarzy:

  1. oj coś tutaj smutno jakoś - mam nadzieję, że wkrótce będzie lepiej u Ciebie - trzymam za Ciebie kciuki - wypoczywaj i wracaj do nas ze swoimi cudownymi dziełami - ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj Kochana, bo ja już przebieram nóżkami kiedy wreszcie oglądnę Twoje sutaszowe cudeńka.....ściskam ciepło;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jakie zmiany w wystroju!
    Z niecierpliwością czekam na twoje nowe cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na mój gust, to też smutkiem powiało. I róża w takich ciemnych kolorach.
    Ale będzie lepiej. Nowy roczek się zaczął, a z nim nowe radości i sukcesy - czego życzę Tobie z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zapraszam Cię po odbiór wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń