wtorek, 18 lutego 2014

Alicja w krainie czarów - wyzwanie

Uff..wczoraj wieczorem udało mi się skończyć na czas kolczyki na wyzwanie kreatywnego kufra związanego z filmem Tima Burtona " Alicja w krainie czarów". Prułam je tyle razy, że już nawet nie pamiętam ile dokładnie i zszywałam od nowa, bo ciągle coś mi nie pasowało. Też tak czasem macie?... Ostatnio moja wena twórcza płata mi straszne figle. Dzisiaj w roli głównej rivoli Swarovskiego w kolorze blue zircon (8mm) oraz ozdobny guzik w kolorze starego złota.Teraz może czas na coś większego. Ostatnio moje myśli krążą wokół jakiegoś naszyjnika, ale czas pokaże co z tego wyjdzie. Pozdrawiam Was serdecznie życząc udanego tygodnia oraz witam nowych obserwujących. Dziękuję za wszystkie komentarze. Działają jak miód na moje serce zwłaszcza teraz kiedy moja wena odpłynęła sobie gdzieś daleko...








A tutaj moja inspiracja ...





28 komentarzy:

  1. Ania śliczności.Wow!!! Och jak Ja chciałabym być Alicją i założyć takie turkusowe kolczyki. Powodzenia w wyzwaniu;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ! Bardzo mi się podobają, kolorystyka praktycznie identyczna z "inspiracją" :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O żeż!!! Wow! Kolczyki zachwycające, a kiedy patrzy się na inspirację - no odlot po prostu! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! I ten kolor.... z utęsknieniem czekam na niebo w takim odcieniu, a Twoje kolczyki na chwilę rozjaśniły mi pochmurny dzień :)
    Pozdrawiam! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne! Te kolory, kształty, wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z tym ciągłym rozpruwaniem ciągle tak mam :) Robię wstępny projekt, a potem ciągle coś zmieniam, rozpruwam, doszywam. Chociaż niekiedy zdarza się, że wszystko mi wychodzi, to częściej praca idzie mozolnie...

      Usuń
  6. Aha, film jest świetny, tak samo jak Twoje magiczne kolczyki! Ja nie widzę braku weny :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne, bardzo podobają mi się kolczyki wykonane tą techniką (nawet nie wiem, jak się nazywa! ;)), wyglądają bardzo misternie i właśnie orientalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne! dużo piękniejsze niz inspiracja ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. o żesz Ty superaśne - i pamiętaj nie liczy się jak się zaczyna a jak się kończy :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne, bardzo podoba mi się połączenie koloru sznurka i pozostałych elementów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuje Wam bardzo, buzia mi się nie przestaje uśmiechać jak czytam komentarze od Was. To moja najcenniejsza nagroda.. za trudny w szyciu :)! pozdrawiam Was ciepło!

      Usuń
  12. Jak Ty, Aniu w jeden wieczór i to po tylu pruciach robisz TAKIE kolczyki to ja padam na kolana i biję pokłony. Są po prostu obłędne. Uwielbiam takie połączenie kolorów. Do tego Twoje perfekcyjne wykonanie. Normalnie WOW! Trzymam mocno kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moja droga.. nie, nie w jeden wieczór! to chyba by było nie możliwe.. albo możliwe, tylko u naszej MrÓ..która szyje w tempie expresowym... :) u mnie to jest parę godzin rozłożone na parę dni... zwykle tak szyję.. Ciesze się, że się podobają! uściski

      Usuń
  13. Wow ale wspaniałe! i jeszcze ten piękny kolor :) Są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna rewelacja. Śliczne. Chciałabym nauczyć się tej techniki, ale jakoś nie mogę sobie z nią poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiedziałam, że jest takie wyzwanie, a mam chyba tka tkaninkę! Piękną inspirację pięknie zilustrowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne :) Świetna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna inspiracja :) kolczyki z resztą też.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne są! jak zresztą wszystkie sutaszowe ozdoby, które przedstawiasz :)

    OdpowiedzUsuń