wtorek, 4 lutego 2014

Harita- kolczyki do kompletu...

Dzisiaj pojawiam się tylko na chwilę, żeby zaprezentować Wam kolczyki, które zrobiłam do kompletu z poprzednim wisiorem. Bardzo zauroczyły mnie kryształki rivoli Swarovskiego. Użyte tutaj to kolor olive green o wielkości 8mm. Mienią się cudownie i cieszę się, że skusiłam się również na inne kolory. Nie wiem co będzie następne. Obecnie moje myśli krążą wokół filcu, walentynek, jednak na razie pozostaje mi kurowanie się w łóżku z kubkiem ciepłej herbaty. Za oknem piękne słońce, a ja siedzę z gorączką w domu... Niestety dopadło i mnie, więc pozostaje tylko odchorować swoje. Pozdrawiam Was ciepło i dziękuję za wszystkie komentarze. Jest mi ogromnie miło, że do mnie zaglądacie i zostawiacie po sobie ślad.








24 komentarze:

  1. Prześlicznie wyszły. Gratuluję. Wszystko co wydziergają Twoje łapki jest urocze, że aż dech zapiera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet :)
    Dużo zdrowia przede wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Super dograne kolorki! Zdrówka! Kuruj się!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są piękne! A Tobie dużo zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Soczyste kolory to jest to! P.S.: Masz piękną tapetę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny komplecik, kolorki dobrze dobrane, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny komplet! Jak z amazońskiej dżungli ;) Dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cuda! Ten zielony kolorek jasny jest przepiękny - jak limonka :) Komplecik bardzo mi się podoba :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny komplet! zieleń i brąz w idealnym mariażu! i taki troche dziki w nastroju:-)
    zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak patrzę na ten komplet, to mam wrażenie, że jestem w jakiejś amazońskiej dżungli. Tyle soczystych kolorów. Piękne! Aniu, nie daj się chorobie. Niech idzie precz! A Ty wracaj do zdrówka:) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj Kochana kuruj się;-)) A komplet szalenie mi się podoba..już taki wiosenny i optymistyczny;-)) Bardzo ciekawie wyglądają zawieszki...oj muszę w następnej pracy coś tak podpatrzeć u koleżanki.. te zawijaski..perfekcja;-))) No widzisz ja przez szkło i lampa już odpowiednia, a jednak do Mistrzyni to dużo brakuje;-) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. chwila a wienczy dzielo cudne zdrówka życze

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wisior i kolczyki. Ach to połączenie kolorów...super się tutaj sprawdza i ta soczysta zieleń, aż zatęskniłam za wiosną ;).

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet :)
    (przynajmniej możesz troszkę odpocząć)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale one piękne :)
    Razem tworzą magiczny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kolczyki! Bardzo podoba mi się biżuteria wykonana tą techniką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam bardzo..a zdrówko się przyda! oj tak! Uściski dla WAS!

      Usuń
  17. Fajne połączenie kolorów, no i ta forma! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, piękne i piękne !!! Jestem pod wrażeniem jak krótko dziergasz a jak pięknie Ci to wychodzi :) Masz w palcach subtelność :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny komplet a kolorystyka świetna
    pozdrawiam
    http://koralikowyszlak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń