poniedziałek, 24 lutego 2014

Kolejne wyzwanie...

Ostatnio wyjątkowo spodobały mi się wyzwania w kreatywnym kufrze i kolejny raz postanowiłam spróbować swoich sił. Tym razem wyzwanie dotyczy fotografii, którą wykonała MrÓ. Sama uwielbiam fotografię i nie mogłam sobie odmówić wykonania czegoś, tym bardziej, że fiolet to jeden z moich ulubionych kolorów.
      Dla mnie to zdjęcie jest magiczne, malowane promieniami słońca, skąpane w kroplach deszczu... budząca się do życia wiosna... Tak dobrze szyło mi się te kolczyki, że dałam się ponieść trochę artystycznemu nieładowi. Dwa odcienie fioletowej pegi, koraliki w odcieniach fioletu, mieniącego się różu, kwiaty w kolorze ecru i mieniące się na nich lekko tęczowo koraliki... jak krople deszczu... Dodatkiem są małe listki z zielonych koralików.


Fotografia, która była inspiracją...
MrÓ






23 komentarze:

  1. Śliczne są, będę trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Ci to wyszło - bajeczne połączenie z tym zdjęciem - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i delikatne :) Te koraliczki- kropelki super :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńka i świetnie wykonan praca :)
    życze wygranej :)
    idealne barwy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie sie zainspirowałaś... trzymam kciuki♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne jest znowu u Ciebie to porównanie inspiracji i wykonania - pięknie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na sutaszowy motyw kwiatowy-na to nie wpadłam!:) Gratuluję i trzymam kciuki za wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak sobie siedzę i patrzę i napatrzeć się nie mogę. Po prostu powaliłaś mnie na kolana. Kolczyki są zajefajne! Trzymam za nie mocno kciuki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ania..śliczności. Powodzenia w wyzwaniu;-))) Oj widzę, że sznurki pochłonęły Cię bez reszty...Ściskam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Są po prostu fantastyczne! :) Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu brak słów...są przepiękne :) mi się kojarzą też trochę z rafą koralową

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny! Fantastyczny! Przepiękny! Cudny! Brakuje mi już słów na opisanie... takie to jest ładne..

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne, takie urocze a te kształty ach zapierają dech w piersiach;)!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi jestem Daria ,
    niezwykle dobrze przegląda się twoje teksty, zapewne odwiedze twojego bloga również nie raz, a tymczasem pozdrawiam oraz proponuję wejść na moją strone www

    OdpowiedzUsuń