piątek, 14 lutego 2014

Przez żołądek do serca czyli przepis na miłość...

Przeglądając ostatnio mój notes, w którym zapisuję sobie złote myśli znalezione w książkach, na internecie znalazłam przepis na miłość...

Składniki:
1 szklanka zrozumienia
½ łyżki cierpliwości
30 dag zaufania
10 dag romantyzmu
szczypta magii

Wykonanie:

Składniki dokładnie wymieszać, po podgrzaniu na wolnym ogniu optymizmu, podawać polane lukrem czułości...


 U mnie dzisiejszy przepis to ciasto francuskie, czekolada, róża lub cynamon zaplecione w małe, pełne miłości serduszka. Co prawda nie przywiązuję szczególnej uwagi do tego dnia, bo przecież miłość trzeba okazywać sobie na co dzień, jednak trochę słodkości w ten dzień nikomu nie zaszkodzi, a jak to mówią 
" Przez żołądek do serca"...




Od mojego walentego dzisiaj trochę cudownej wiosny... 


 Życzę Wam dużo miłości, nie tylko na dzisiaj, ale na każdy dzień... 


14 komentarzy:

  1. Ale świetne - muszę kiedyś spróbować takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo dobre:) a robi się je ekspresowo.. ja oczywiście miałam gotowe ciasto

      Usuń
  2. nie no ja ograniczam słodkości, a Ty takie zdjęcia mi podsuwasz - bezlitosna! właśnie mi w brzuchu zagrzmiało z głodu - no żesz Ty Kobieto za takie słodkie serducha też bym Cię pokochała :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to trzeba trochę słodyczy sobie też dostarczyć :) jeszcze jak brzuch się domaga to obowiązkowo!:) pozdrawiam Cię również!

      Usuń
  3. Mmmm, na sam widok leci mi już ślinka :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości są jeszcze lepsze..tzn były:)

      Usuń
  4. Ja też mało walentynkowa jestem, ale Twoje serducha wzbudziły u mnie płomienne uczycie ! Zjadłabym !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to chyba muszę zrobić z Tobą wymiankę serduszkowo - bagietkową! :D

      Usuń
  5. Muszą być pyszne...:).

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. miłość jak najbardziej na co dzień, ale takie dni są fajne, jako dodatkowa okazja do przytulanek i prezentów!!
    a twoje serduszka apetyczne ♥

    PS. w końcu dzień Matki tez obchodzimy, a i o niej na codzień warto pamiętać ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam, ale musiały być pyszne! :) aż bym się chętnie poczęstowała ;)

    OdpowiedzUsuń