wtorek, 30 września 2014

Ślubne przygotowania - świeczniki słoiki oraz wyróżnienie...

Dzisiaj kolejny wpis z serii moich przygotowań ślubnych. Będzie ich jeszcze kilka. Minęło dużo czasu zanim zdecydowałam się na kolorystykę i ogólną koncepcję dekoracji sali weselnej. Miało być delikatnie i romantycznie, bez przesytu, więc postawiłam na kolory beżu i pudrowego różu. Zanim przystąpiłam do jakiegokolwiek tworzenia wraz z moją ciocią, która prowadziła niegdyś sklep z dekoracjami, udałyśmy się na giełdę w moim mieście. Tam zaopatrzyłam się w większość potrzebnych mi rzeczy. Co prawda później część z nich okazała się nie w tym kolorze co trzeba, zamiast pudrowego różu niektóre wstążki były w odcieniu brudnego różu, ale tak czy tak je wykorzystałam. W końcu liczy się każdy grosz, a szkoda, żeby coś się zmarnowało.



Pomysł na przerobienie słoików na świeczniki pojawił się dość późno przez co nazbieranie słoików okazało się małym wyzwaniem. Na szczęście nie potrzebowałam ich aż tak wiele. Były tylko małym dekoracyjnym dodatkiem. Z dekoracji na samochód zostało mi kilka różyczek ze wstążki, które umieściłam na większych słoikach. Resztę obkleiłam wstążkami, koralikami, ratanem, tiulem i oczywiście koronką. Niestety nie mam zdjęcia zapalonych lampionów. Wieczorem wyglądały naprawdę ślicznie...




A teraz jeszcze nadrabiam zaległości. Ostatnio otrzymałam wyróżnienie Creative Blog Tour od Ani z bloga "Sowiarnia".




Wybacz Aniu, że nie podlinkuję, ale ostatnio mam problemy z techniczną stroną bloga. Nic nie dodaje się tak jakbym chciała (Czy tylko ja mam takie problemy? ). Aniu! Dziękuję bardzo za wyróżnienie i odpowiadam na pytnia :

1. Nad czym obecnie pracuję?

Obecnie staram się uporządkować trochę to co chcę robić, ponieważ pomysłów mam tysiące i każdy z nich z innej dziedziny hand-made`u, a na koniec wychodzi na to, że nie robię nic, bo chciałabym wszystko na raz. Dzisiaj akurat skończyłam ozdabiać chustecznik, a od kilku dni urządzam swój mały własny kąt do tworzenia.

2. Czym moja praca różni się od innych?

Trudno powiedzieć czy czymkolwiek się różni. Staram się zawsze tworzyć tak, aby praca była "dopieszczona" pod względem estetycznym i artystycznym. Cały czas jednak się uczę i pracuję nad własnym warsztatem w różnych dziedzinach. Ciężko ocenić czym się wyróżniam wśród tak wielu utalentowanych ludzi.

3. Dlaczego tworzę i piszę bloga?


Myślę, że pasję tworzenia zapoczątkowali u mnie rodzice. Mama zawsze robiła różne rzeczy do swojego sklepu, a tato zajmował się przez jakiś czas fotografią. Oboje zaszczepili we mnie swoje pasje. Od najmłodszych lat miałam "niespokojne ręce". Był etap, kiedy nie było ani trochę wolnego czasu, chwile wypełnione tylko nauką i nie mogłam poświecić się temu co tak bardzo mi bliskie. Czasem się zastanawiam jak to było możliwe, że nie tworzyłam wtedy zupełnie nic?
Obecnie blog stał się ogromną motywacją do tworzenia i upamiętniania swoich tworów. Taki artystyczny pamiętnik dzięki któremu mogę podziwiać i poznać wiele utalentowanych ludzi.

4. Jak wygląda mój proces tworzenia?

Pomysł rodzi się w głowie i tak sobie tam dojrzewa przez kilka dni. Później zwykle przygotowuje materiały i bez projektów po prostu zabieram się do pracy. Lubię iść na "żywioł". Różnie to oczywiście wychodzi. Bardzo często w trakcie robię przerwę. Zostawiam daną rzecz i wracam do niej po paru dniach. Daję sobie odpocząć i przemyśleć czy efekt jest taki jak ma być.

Od dłuższego czasu już nie przyjmuję wyróżnień, jednak takiego jeszcze nigdy nie otrzymałam, a tym bardziej, że nominacja pochodzi od bardzo utalentowanej Ani, której nie mogłam odmówić jej przyjęcia. Z mojej strony nomiację idą do:

1. Bloga Cateriny


2. Bloga MrÓ


3. Bloga Martynkowo



Pozdrowienia dla wszystkich zaglądających!

14 komentarzy:

  1. Aaaaaa bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Takie wyróżnienie i to od Ciebie Aniu, to ogromny zaszczyt :)) To teraz ja mam odpowiedzieć na te pytania ?
    Aniu, muszę pochwalić Twoje prześliczne lampiony. Uwielbiam takie odcienie różu, więc od razu mi się spodobały. Do tego ta koronka i romantyczny charakter. Już sobie wyobrażam jak cudnie muszą wyglądać w nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kasiu na te same pytania!:) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Połączenie tych kolorów zawsze pięknie się prezentuje :) A świeczniki pięknie wyszły! Gratuluję wyróżnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wręcz oczarowana Twoimi lampionami :-)
    Uściski i gratuluję wyróżnienia :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te dekoracje i bardzo dziękuję za nominacje czuje się wyróżniona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne różyczki , a kolory bardzo eleganckie.- mi najbardziej chyba podoba się właśnie ten "brudny róż: ;-)
    gratulacje wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł na piękne świeczniki:)
    Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tymi słoikami, wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczarowały mnie Twoje dzieła :) Są wprost niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim!:) Bardzo się cieszę z każdego słowa, które tu zostawiacie...

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie, jakimś cudem przeoczyłam ten post :( A przecież zaglądam i w ogóle...
    Ale już się szybciutko poprawiam :-) Pomysł na lampiony mnie zauroczył - wyglądają tak romantycznie! (no bo chyba o to chodziło) :) Dzięki za pociągnięcie zabawy dalej - punkt pierwszy to prawie jakbym o sobie czytała, bo też bym chciała wszystko naraz, a ostatecznie nie robię nic :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. No i przeoczyłam, ale muszę się usprawiedliwić, że kompletnie nie zaglądałam nigdzie i to pewnie dlatego. Tyle pięknych rzeczy ostatnio pokazałaś, choć po długiej przerwie :) Sala weselna i wystrój, cudne! Napracowałaś się ogromnie, teraz wiadomo dlaczego Cię nie było. Mogę się tylko domyślić, że był to Wasz najpiękniejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń