poniedziałek, 29 września 2014

Jesień szklanym okiem...

Ostatnio na blogu Ani i Huberta " Sowiarnia" oglądałam piękne jesienne zdjęcia. W kalendarzu już parę dni temu zawitała jesień, więc również postanowiłam wyruszyć na spacer w jej poszukiwaniu. Okazało się to nie lada wyzwaniem, ponieważ więcej oznak lata znalazłam niż jesieni... stąd też mała ilość zdjęć. A czy do Was zawitała już jesień? Rzadko dodaje zdjęcia tego typu. Nigdy nie wydają mi się wystarczająco dobre, bo profesjonalny fotograf ze mnie żaden, aczkolwiek wciąż się uczę i dzięki mojemu cudownego mężowi mogę rozwijać tą pasję... a chyba najważniejsze wkładać serce w to co się robi. A oto co znalazłam... Czy jesień nie jest piękna?

8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Jesień to wspaniała pora roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ujęcia i jak na mój gust wyglądają profesjonalnie (zwłaszcza drugie zdjęcie, aż sobie westchnęłam) :) Stanowczo za rzadko zamieszczasz fotografie tego typu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. coraz śmielej puka do naszych drzwi:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ujęcia :) U mnie jeszcze też mało jesiennie, powoli wkracza, ale to chyba dobrze :) Jeszcze zdąży zasypać nas liśćmi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesienne zdjęcia są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jesienne fotki. Chyba nowe szkiełko wpadło do torby :)

    OdpowiedzUsuń