środa, 8 października 2014

Chustecznik do kompletu...

Dzisiaj tak zupełnie na szybko. Jestem w trakcie szykowania się na tygodniowy urlop, więc zniknę na ten czas. Przed wyjazdem miałam trochę pracy, dlatego też postaram się wrócić szybko z nowościami. Muszę też uporządkować ślubne wpisy, bo nareszcie mam zdjęcia od fotografa. Wybaczcie, że tak skaczę z tematami. Raz tu... raz tam. Pamiętacie drewnianą tackę ozdobioną techniką decoupage? Dzisiaj, tak jak było w zapowiedzi, mam dla Was chustecznik do kompletu. Mam nadzieję, że osoba, która go dostanie będzie zadowolona... bo jakoś ciężko mi się rozstać z pierwszymi dziełami. Sentymentalna jestem...

Na początku było tak...


A teraz tak...

10 komentarzy:

  1. Piękny :-) udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest! W komplecie z tacą prezentuje się idealnie, mnie też trochę żal byłoby się z nimi rozstać :) Udanego urlopowania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny komplet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest po prostu pięknie! Już taca mnie zachwyciła, a teraz ten chustecznik do kompletu.Aniu, jeśli coś wpadnie w Twoje łapki, tylko zyskuje na urodzie, wyglądzie i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O super komplecik zrobiłaś! :) Udanego urlopu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik rewelacyjny....musiałam zmienić adres bloga yolanda-art.blogspot.com, zapraszam

    OdpowiedzUsuń