wtorek, 11 listopada 2014

Jesienny decoupage...

Dzisiaj tak zupełnie na szybko. To druga część prezentu urodzinowego dla mojej teściowej. Oprócz leśnego skrzata - anioła, którego pokazywałam wczoraj, ozdobiłam również dla niej techniką decoupage, drewnianą tackę i przybory kuchenne, zachowując jesienną kolorystykę, jej ulubione odcienie pomarańczu. Całość oczywiście jest w niektórych miejscach podmalowana przeze mnie farbami akrylowymi, więc nie ma tu tylko czysto przyklejonych elementów z serwetki. Na dziś to tyle. Wracam do ukochanych sznurków i mam nadzieję, że tym razem rozszyje się na dobre.

16 komentarzy:

  1. Piękny komplet, taca mnie oczarowała :) Żałuję, że nie posiadam takiej serwetki, bo na pewno poszłaby w ruch, śliczne motywy liści :) Całość idealnie pasuje do wczorajszego anioła, więc już trochę zazdroszczę Twojej teściowej, taki genialny prezent dostać... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie prezent fantastyczny! Zarówno taca , jak i aniołek prezentują się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! W pierwszej chwili miałam wrażenie, że liście na tej tacy zaraz odfruną, zdmuchnięte podmuchem wiatru :) Naprawdę śliczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplet,idealny na naszą piękną polska jesień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja teściowa musi być bardzo zadowolona z tak ładnego prezentu.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ten jesienny komplet! :) Fajnie ma się z Tobą teściowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw, wygląda jak namalowany :-) czekam na efekty szycia
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne :-) masz wielki talent

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, Twoja teściowa lubi pomarańcz, a Ty chyba bardzo lubisz swoją teściową, bo obdarowujesz ją takimi ślicznymi prezentami.I skrzat-anioł i taca są po prostu przepiękne :). Czy jest coś czego Ty nie potrafisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh jaki piękny komplet jesienny :) piękny prezent, na pewno się spodoba, ja jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne! :) Lubię takie jesienne kolory i sama chciałabym umieć zrobić takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczne jesienne prace, teściowa powinna być zadowolona:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne..taka soczysta jesień.
    Pomysł świetny.
    To ja rozpisuję sie o tackach na pierniczki, a koleżanka już temat przerabiała?
    Masz talent...

    OdpowiedzUsuń